ChongoyapePlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaPengilang memanfaatkan kualiti p

masa pelepasan:2024-01-16 12:20:08 Pengguna pos:938HP166090698 Paparan halaman:274

Petua teras:Chongoyape,Dalam kes api, lif harus segera berhenti di lantai tanpa membuka pintu, kembali ke stesen lantai pertama, dan secara aut

Dalam kes api, lif harus segera berhenti di lantai tanpa membuka pintu, kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif jika ia berada di arah atas.

Lebar sokongan yang efektif bagi sinar sokongan atas dan bawah seharusnya lebih besar dari lebar truss escalator, dan seharusnya ada plat besi terbenam.

ChongoyapeLift menegak mempunyai peranti perlindungan lengkap, yang dikekalkan secara biasa dan tidak akan tiba-tiba jatuh.

Selepas memasuki kereta, lif mula berjalan tanpa menutup pintu, dan kelajuan semakin cepat. Pendekatan yang betul adalah untuk menjaga semua penumpang sejauh mungkin dari pintu kereta dan melakukan gerakan mengelilingi lutut. Kerana kereta angkat akan datang ke hentian kecemasan selepas melebihi kelajuan nilai atau mencapai stesen akhir, membuat pergerakan mengelilingi lutut boleh mengurangi kesan pada&#quo; Hentikan Kecemasan; Tidak menyesuaikan diri. Sens dan Precautions Perkara Perasaan untuk Pembelian Elevator Beberapa Opinion tentang Pemilihan Elevator Posisi Grade Elevator Standard Posisi Elevator: Produksi lift mesti sebuah syarikat dengan ibukota terdaftar tidak kurang dari juta yuan, dan tidak boleh menjadi syarikat OEM.

Bandar QuezonKeukuran jarak tepi cahaya antara cahaya sokongan atas dan bawah. Keukuran adalah untuk menggantung garis dari titik sokongan atas ke tanah untuk kedudukan, jika and a terperangkap dalam kereta lif dan menghadapi situasi ini, anda mesti tetap tenang kerana lif adalah peralatan pengangkutan yang dewasa dan selamat; Menghentikan lif; Ia adalah tindakan perlindungan keselamatan untuk kegagalan operasi lif. Tindakan penyelamatan diri yang selamat dan efektif pada masa ini

Apabila penumpang menunggang di escalator, mereka mungkin kehilangan keseimbangan dan jatuh kerana bersandar terhadap papan rok di sebelah escalator, yang tidak bergerak, tetapi kaki mereka bergerak dengan langkah-langkah. Terutama apabila membawa banyak pakej semasa mengambil lif, ia lebih mungkin jatuh pada escalator kerana tidak mampu memegang kereta tangan dengan betul. So, when riding on the escalator, we must stand firmly and support it well, and do not lean against the skirt board on the side of the escalator.

Perhatian: lift terdiri dari dua bahagian utama: mekanik dan elektrik. Jika lif tidak dikekalkan sehari-hari, keselamatannya tidak dapat dijamin. Jika lif perlu dipenuhi tanpa bahan bakar, ia akan menyebabkan memakai dan merobek pada komponen mekanik lif, memperpendek hidup perkhidmatannya dan mencegah penggunaan normal lif.

Berapa harganya?Komponen elektrik dibahagi secara kira-kira ke skrin, tukar elektrik untuk setiap sirkuit keselamatan, dll. Ia adalah otak lif dan sistem saraf pusat lif. Gerakan, operasi, dan pintu membuka dan menutup lif semua dikawal oleh ia, jadi ia mesti dianggap sebagai keutamaan atas dalam kerja penyelamatan sehari-hari. Jangan singkat litar lif di dalam skrin semasa kerja. Apabila sistem pintu lift tidak berfungsi, seseorang pendek pintu lift untuk kesehatan untuk mencari kesalahan ini sangat berbahaya, dan terdapat banyak kemalangan apabila pendek pintu. Mengapa? Jika seseorang membuka pintu lorong dan memperluas kepala mereka ke dalam, lif berlari ke atas atau ke bawah ke titik ini, dan pintu lorong pendek, lif tidak boleh berhenti, jadi kemalangan sangat mungkin berlaku. So in our daily maintenance work, we must not short-circuit the safety circuit. If it is necessary to short-circuit, we must identify which safety component has a problem and which safety component needs to be shorted. Moreover, after maintenance or urgent repairs are completed, we must promptly remove the short-circuit wire. Pembuat lif rumah tangga profesional, dengan kualiti yang besar dan kualiti yang baik pada harga yang masuk akal. Ia adalah tahan api, tahan air, tahan suhu tinggi, kuat dan kekal, selamat dan dipercayai

Kurangkan bunyi keseluruhan mesin. Kerana tiada bunyi dari perlindungan semasa operasi kelajuan tinggi bagi enjin asinkron dan tiada bunyi dari transmisi gear cacing, bunyi keseluruhan boleh dikurangi dengan -db (A) Penggunaan tenaga rendah. Dari prinsip kerja bagi motor sinkronik magnet kekal, boleh dilihat bahawa kegembiraan mereka dicapai oleh magnet kekal, dan tidak perlu bagi stator untuk menyediakan arus kegembiraan tambahan. Oleh itu, faktor kuasa lif boleh mencapai tahap yang sangat tinggi. Pada masa yang sama, rotor motor tidak mempunyai semasa dan tidak ada masalah kehilangan elektronik. Secara umum, ia mengurangkan konsumsi dengan % -% dibandingkan dengan enjin yang tidak tersimpan. Kerana kekurangan efisiensi rendah dan penggunaan tenaga tinggi pasangan pemindahan gear cacing,ChongoyapeLif rumah tangga kecil 3 tingkat, penggunaan tenaga lebih berkurang.

The elevator must be a world-renowned brand with performance in key projects worldwide or domestically.


ChongoyapePlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaPengilang memanfaatkan kualiti produk dan memperluas penjualan



Lif dengan kekurangan tenaga biasa mempunyai banyak tali keselamatan di keretanya, yang mempunyai faktor keselamatan yang tinggi. Jadi, lif biasanya tidak jatuh ke slot lif. Elevator disediakan dengan peranti keselamatan anti jatuh, dan walaupun kuasa dimatikan dan lampu mati, peranti keselamatan tidak akan rosak. The elevator will firmly fasten the steel rails of the elevator trough, so that the elevator will not fall down. Biasanya ada arahan di dalam lif yang memberitahu anda bagaimana untuk menangani situasi ini. Kebanyakan lif mempunyai loceng kecemasan. anda perlu menekan ini pertama untuk memberitahu orang-orang di sekitar anda bahawa seseorang terperangkap di dalam lif. Jika ada isyarat di dalam lif, and a boleh buat panggilan telefon. Pertama anda patut ikut arahan di dalam lif dan panggil lif untuk bantuan dalam kes cacat. Jika tiada sesiapa yang bertugas di panggilan bantuan, hubungi polis. Beritahu pihak lain di mana anda berada.

harga pasaranIa disarankan untuk menggunakan escalator frekuensi cerdas atau pembolehubah, bilik bukan mesin atau bilik kecil pembolehubah frekuensi lif penumpang, dan lif penglihatan.

Apabila penumpang menunggang di escalator, mereka mungkin kehilangan keseimbangan dan jatuh kerana bersandar terhadap papan rok di sebelah escalator, yang tidak bergerak, tetapi kaki mereka bergerak dengan langkah-langkah. Terutama apabila membawa banyak pakej semasa mengambil lif, ia lebih mungkin jatuh pada escalator kerana tidak mampu memegang kereta tangan dengan betul. So, when riding on the escalator we must stand firmly and support it well, and do not lean against the skirt board on the side of the escalator.

Sila perhatikan bahawa seharusnya ada ruang lebih dari mm kiri di kedua-dua sisi escalator, dan apabila diatur secara paralel, ia mempunyai kehidupan layanan panjang mengurangkan pencemaran minyak, dan mengurangkan penyelenggaran

Lif dengan kekurangan tenaga biasa mempunyai banyak tali keselamatan di keretanya, yang mempunyai faktor keselamatan yang tinggi. Jadi,ChongoyapePemulihan semula ketinggian tinggi setengah elektrik, lif biasanya tidak jatuh ke slot lif. Elevator disediakan dengan peranti keselamatan anti jatuh, peranti keselamatan tidak akan rosak. The elevator will firmly fasten the steel rails of the elevator trough, so that the elevator will not fall down. Biasanya ada arahan di dalam lif yang memberitahu anda bagaimana untuk menangani situasi ini. Kebanyakan lif mempunyai loceng kecemasan. anda perlu menekan ini pertama untuk memberitahu orang-orang di sekitar anda bahawa seseorang terperangkap di dalam lif. Jika ada isyarat di dalam lif and a boleh buat panggilan telefon. Pertama anda patut ikut arahan di dalam lif dan panggil lif untuk bantuan dalam kes cacat. Jika tiada sesiapa yang bertugas di panggilan bantuan, hubungi polis. Beritahu pihak lain di mana anda berada.

Keukuran elevator dan escalator shafts (III)


Hak cipta dan notis:
1. ChongoyapePlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaPengilang memanfaatkan kualiti p yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat ChongoyapePlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaPengilang memanfaatkan kualiti p, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan ChongoyapePlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaPengilang memanfaatkan kualiti p adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian ChongoyapePlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaPengilang memanfaatkan kualiti p mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Chongqingmengesyorkanberita
ChongqingBerita terkini